Ifunds online giving

Over het algemeen wordt fondsenwerven gedefinieerd als 'iemand ertoe bewegen éénmalig of geregeld geld over te maken aan een vereniging zonder wederdienst'. Voor online fondsenwerven wordt daar vaak gewoon bijgezet 'door gebruik te maken van online kanalen en media'.

Niet echt de ideale definitie volgens ons. Fondsenwerven en communicatie zijn nauw met elkaar verbonden. Beide activiteiten investeren in de relatie met de (potentiële) donor : het gebruik van online kanalen en media is zowel een verrijking van de media mix als een manier om een nieuwe, eerder online actieve doelgroep te bedienen!

We bekijken het dan ook graag wat ruimer : voor ons is online fondsenwerving gebruik maken van online kanalen en media om iemand ertoe bewegen een langdurige relatie met een vereniging te vormen waarbij donor worden een referentiemoment is. Dat omvat meer dan enkel het mogelijk maken van online giften!

Online fondsenwerven met deze moderne oplossingen en praktisch advies, gebaseerd op zes jaar ervaring in online schenken voor meer dan 40 verenigingen. Dat is wat wij u bieden, om samen met u de oplossing voor uw online fondsenwerving uit te tekenen en te implementeren!

Ifunds online giving

 

social network fundraising.


  • Gebruiksvriendelijk
  • Ontdubbelen
  • Automatische import
  • Bedankmechanisme
  • Klantprofielen
  • Giftanalyses
  • Campagneanalyses
  • Gebruikers- en rechtenbeheer